Piwo Kozel pojawiło się na polskim rynku kilka lat temu i od razu zdobyło rzeszę zwolenników wśród smakoszy piwa. Docenili oni nie tylko wyjątkowy smak Kozla, ale także sposób prowadzonej przez markę komunikacji, opartej na wykorzystaniu czeskiego humoru i charakterystycznej ikony kozła. 12 marca br. swoją premierę miał najnowszy spot, będący jednym z elementów tegorocznej kampanii marki pod hasłem „Ulubione piwo Czechów”.

Kozel jest numerem jeden w Czechach, najczęściej wybieranym piwem na tamtejszym rynku, co jest nie lada osiągnięciem – w końcu nasi południowi sąsiedzi uważani są za wymagających smakoszy i wytrawnych znawców piwa. Ogromna w tym zasługa receptury piwa pochodzącego z wioski Velké Popovice, które może się poszczycić ponad 140-letnią tradycją, a od kilku lat jest dostępne także w Polsce. W nowej odsłonie kampanii identyfikacja wizualna Kozla została wyraźnie odświeżona. Charakterystyczny symbol marki z logotypu – który ma swój żywy odpowiednik w postaci sympatycznego kozła Oldy – nabiera prostszego, graficznego stylu. Zmiana obejmie opakowania zbiorcze, a także stopniowo rozprzestrzeni się na materiały POS i wyposażenie lokali gastronomicznych.

Kozel, najpopularniejsza marka piwna w Czechach, od lat zyskuje swoich zwolenników i smakoszy również na naszym rynku. Kampania „Ulubione piwo Czechów” ma być zarówno ukłonem w stronę tych, którzy już jej zaufali, jak i sposobem na dotarcie do osób, które wciąż szukają swojego ulubionego piwa. Nowa identyfikacja wizualna przyciąga uwagę, jest nowoczesna i wykorzystuje ciekawą kreskę – mówi Ewa Romaniuk, Brand Manager marki Kozel.

Udostępnij
Poprzedni artykułHurtownie
Następny artykułGrill nie tylko na majówkę

Zostaw wiadomość

Please enter your comment!
Please enter your name here