Polska Sieć Handlowa Lewiatan przygotowała dla swoich klientów nową szatę graficzną gazetek promocyjnych. To kolejna już zmiana w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, jakie wprowadziła sieć Lewiatan – w kwietniu uruchomiona została nowa odsłona strony internetowej www.lewiatan.pl.

Dzięki zastosowanym zmianom gazetkach Lewiatana klienci znajdą ponadto informacje
o aktualnych konkursach, loteriach, akcjach specjalnych, jak też przepisy kulinarne.

Gazetki promocyjne Lewiatana docierają bezpośrednio w klasycznej, „papierowej” formie do około 9 milionów konsumentów. Dostępne są także w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.lewiatan.pl, w mediach społecznościowych oraz w popularnych aplikacjach na urządzenia mobilne, jak na przykład Blix, czy Moja Gazetka.

Gazetki promocyjne niezmiennie są głównym i bardzo ważnym kanałem komunikacji oferty promocyjnej do konsumentów. Są także niezmiernie istotnym narzędziem wsparcia sprzedaży w sklepach naszych Franczyzobiorców – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding S.A. – Od początku bieżącego roku każda nasza gazetka promocyjna wsparta jest dodatkowo reklamą w ogólnopolskich mediach, tj. w radio lub w telewizji – dodaje.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z największych franczyzowych sieci sklepów w Polsce, zrzeszającą około 3.200 placówek handlowych, w tym ponad 410 supermarketów. W bieżącym roku została wyróżniona prestiżowymi wyróżnieniami: „Retailer of the Year” podczas Poland & CEE 2018 Retail Summit oraz nagrodą za najlepszy koncept franczyzowy w ramach plebiscytu Market Roku. Według rankingu „Lista 500” opracowanego przez Rzeczpospolitą, sieć Lewiatan jest trzecią w Polsce największą siecią detaliczną. W 2017 r. zanotowała ponad 10-proc. wzrost przychodów, które sięgnęły 11,5 mld zł.

Źródło: Lewiatan Holding SA
Fot. lewiatan.pl