Appetita wdraża nową strategię komunikacji, zapraszając do współpracy ikonę smaku i stylu – Ewę Wachowicz. Przełomowe w historii marki działania obejmą, między innymi, nową platformę internetową www.smakistyl.pl oraz silne wsparcie w mediach społecznościowych. Celem realizowanych działań jest wzmocnienie i wzbogacenie wizerunku marki o nowe wartości.

Appetita to marka z wieloletnią tradycją, ciesząca się zaufaniem konsumentów, ceniona za eksperckość i autentyczność. Jednak Appetita to nie tylko najwyższej jakości aromatyczne zioła, przyprawy i gotowanie. Poprzez zmianę strategii komunikacji, marka staje się przyjaciółką, która podpowiada w jaki sposób przygotować i podać potrawy. Jest modna, inspirująca, a przed wszystkim stylowa.

Ewa Wachowicz nową twarzą marki

Z nowymi wartościami marki utożsamia się Ewa Wachowicz – nowa, stylowa twarz Appetity. Autorka książek kucharskich, producentka programu „Ewa gotuje”, jurorka kulinarnego show, a także właścicielka jednej z krakowskich restauracji od lat inspiruje Polki do dbania o siebie i swoją rodzinę. Promując zdrową i nowoczesną kuchnię udowadnia, że gotowanie nie jest przykrym codziennym obowiązkiem a pasją, którą wystarczy w sobie rozbudzić, by czerpać radość ze stylowego serwowania posiłków.

Współpraca z Ewą Wachowicz obejmuje wszystkie pola komunikacji – TV, prasę, digital i trade. Są to m.in. udział w kampanii reklamowej, reprezentowanie marki podczas wydarzeń kulinarnych, wykorzystanie wizerunku na opakowaniach najlepiej sprzedających się przypraw jednorodnych oraz materiałach POS, współtworzenie linii mieszanek przyprawowych oraz wsparcie działań promocyjnych zaplanowanych w mediach i punktach sprzedaży.

Integralnym elementem nowej strategii komunikacji jest platforma www.smakistyl.pl. W wirtualnym świecie Smaku i Stylu, po którym przewodnikiem jest Ewa Wachowicz, znajdują się jej autorskie przepisy, pomysły na stylowe podanie nawet najprostszych dań, filmy z trikami przydatnymi w kuchni, a także inspirujące przepisy na tradycyjne polskie potrawy oraz międzynarodowe przysmaki. Całość dopełnia pasjonujący blog, pełen dynamicznych treści.

W ramach działań promujących platformę Smak i Styl marka przygotowała również działania w social mediach między innymi na profilu Appetita. SmakiStyl na Facebooku.

Źródło: Kolterman Media Communications
Fot. www.smakistyl.pl