Tusz na podpisach pod umową biznesową z Atlas Copco jeszcze dobrze nie wysechł, a firma Husqvarna Construction Products już wprowadza nowe linie produktów do zagęszczania gruntu i układania betonu. Dzięki temu Husqvarna stanie się dla swoich partnerów handlowych i odbiorców końcowych dostawcą jeszcze bardziej wszechstronnej oferty maszyn.

Już wkrótce nowe ubijaki wibracyjne, zagęszczarki płytowe gruntu i asfaltu, walce dwubębnowe, wibratory do betonu, listwy i zacieraczki trafią do dilerów i wypożyczalni sprzętu na całym świecie. Maszyny te są już teraz dostępne globalnie pod marką Atlas Copco, a wkrótce pojawi się na nich marka Husqvarna.

Wyjątkowe możliwości dla naszych klientów.

Wkraczając do nowego segmentu rynkowego, Husqvarna zmierzy się z nowymi, silnymi konkurentami w tej branży. Co marka wniesie do tej rozgrywki? „Husqvarna znana jest z innowacyjnych sposobów tworzenia zintegrowanych systemów podnoszących wydajność i obniżających koszty eksploatacji”, wyjaśnia Sebastian Poccard, wiceprezes w dziale powierzchni i posadzek betonowych Husqvarna. „Obsługa rynku lżejszych maszyn budowlanych należy do głównych obszarów działalności Husqvarna. Dzięki najlepszej w swojej klasie innowacyjności oraz sieci punktów sprzedaży i serwisu na całym świecie, ułatwimy klientom eksploatację i dostęp do lekkich maszyn do zagęszczania gruntu i układania betonu”.

Kompleksowe rozwiązania do powierzchni i posadzek betonowych.

Innym ważnym czynnikiem decydującym o sukcesie jest fakt, że Husqvarna Construction Products już teraz dysponuje jedną z najbogatszych na rynku ofert maszyn do cięcia, przewiercania, szlifowania i polerowania betonu, a także do odprowadzania pyłu i ścieru.  Poszerzając asortyment produktów o maszyny do wcześniejszych etapów pracy, Husqvarna zapewnia całościowe rozwiązania dla całego procesu, od ubijania podbudowy po polerowanie posadzek betonowych, z korzyścią dla partnerów handlowych i odbiorców końcowych na całym świecie. „To coś wyjątkowego, dostępnego wyłącznie w Husqvarna”, kończy Sebastian Poccard.