„Lepsze składniki, lepsza pizza” to motto kultowej, międzynarodowej sieci pizzerii Papa John’s, która w grudniu ub. r. zawitała do Polski. Już od 19 maja mogą cieszyć się nią mieszkańcy lewobrzeżnej Warszawy, a w szczególności – Ochoty. Nowy lokal sieci otwarto przy ulicy Grójeckiej 216. Zamówienia można składać na miejscu lub z dostawą przez stronę www.papajohns.pl.

Motto marki Papa John’s to „Lepsze składniki, lepsza pizza”. Każdorazowo przed wypiekiem pizzy formuje się świeże ciasto (tzw. slapping) i kroi warzywa od lokalnych dostawców. Sekretem sosu są z kolei pomidory specjalnie dobranej odmiany. Stałym elementem jest też papryczka Pepperoncini dołączana do każdego zamówienia pizzy. Sam proces jej przygotowania można swobodnie obserwować w nowym lokalu sieci, na warszawskiej Ochocie przy ul. Grójeckiej 216. Umożliwia to charakterystyczny element wystroju – przeszklenie między salą dla gości i kuchnią. Obie te strefy mieszczą się na powierzchni 135 m2. Design restauracji utrzymany jest w prostym i nowoczesnym stylu.

Mamy nadzieję, że zarówno pizza Papa John’s jak i sam lokal przypadnie mieszkańcom Ochoty do gustu. Z okazji otwarcia przygotowaliśmy dla Klientów atrakcyjne promocje. Zapraszamy do odwiedzin – mówi Ewelina Rzedkowska, Dyrektor Zarządzająca sieci Papa John’s w Polsce.

Niespodzianki i prezenty z okazji otwarcia, pod hasłem „Ochota na #lepsze”, będą czekać na Gości do końca maja.

Pizza to wciąż najchętniej zamawiane danie w dostawie w Polsce. Dlatego już wkrótce planujemy otwarcie kolejnych restauracji, w których warszawiacy będą mogli przyjemnie spędzić czas przy pizzy Papa John’s lub zamówić ją do domu. Do końca 2019 roku w Warszawie lokali pod szyldem Papa John’s będzie łącznie około 20 – dodaje Ewelina Rzedkowska.

Założycielem sieci Papa John’s był John Schnatter, który rozpoczął wypiek pizzy na zapleczu tawerny swojego ojca, by ratować rodzinny biznes. Za pieniądze ze sprzedaży swojego samochodu, Chevroleta Camaro Z28 z 1971 roku, nabył używany sprzęt do wypieku pizzy. Fach opanował w lokalnych pizzeriach, w których pracował od 15. roku życia, na wszystkich możliwych stanowiskach. Nazwę i logo marki wymyślił dla niego student marketingu z sąsiedniego akademika. Po kilkunastu miesiącach przygotowań, w 1985 roku powstała pierwsza restauracja Papa John’s w Jeffersonville w stanie Indiana. Dziś Papa John’s uważana jest za trzecią największą sieć pizzerii, z ponad 5 tys. restauracji. Poza USA, pizzy Papa John’s można skosztować już w ponad 1,6 tys. lokalach w 45 krajach w Europie, Ameryce Południowej i Azji.

Do Polski marka dotarła pod koniec 2017 roku. Otwarcie nowej pizzerii Papa John’s
w dzielnicy Ochota znacznie zwiększy zasięg obszaru dostawy pizzy tej sieci w Warszawie. Dotychczas zamówienia na wynos realizowane były na terenie Pragi Północ i Pragi Południe przez pierwszy lokal sieci Papa John’s w Warszawie, przy ul. Kijowskiej 1.