AB S.A., lider dystrybucji IT, RTV/AGD oraz elektroniki użytkowej w Europie Środkowo-Wschodniej, 10 maja weźmie udział w XII Targach eHandlu w Gdańsku. Jest to największe wydarzenie skupiające sprzedawców internetowych w Polsce.

Obecność na tym wydarzeniu jest potwierdzeniem stałego, dynamicznego rozwoju usług e-commerce, jakie AB oferuje swoim partnerom. Wśród nich jest szereg zaawansowanych narzędzi wspierających sklepy internetowe, których coraz większą liczbę obsługuje wrocławski dystrybutor. AB w roli wystawcy targach zaprezentuje całą paletę rozwiązań dedykowanych sklepom online. Ponadto będzie to okazja do bezpośredniego kontaktu i wymiany doświadczeń z branżą e-commerce.

– Szacuje się, że wartość polskiego rynku e-commerce w ubiegłym roku wyniosła 37 mld złotych. Oznacza to kilkunastoprocentowy wzrost względem roku poprzedniego. Dynamiczny rozwój tego kanału sprzedaży sprawił, że wsparcie sprzedawców internetowych stało się dla AB jednym z głównych kierunków strategii biznesowej. Inwestycja w nasze narzędzia ecommerce, takie jak  bramka xml, moduł allegro czy gotowe platformy sprzedażowe B2B/B2C pomagają naszym partnerom w sprawnym połączeniu kanałów sprzedaży online i offline. Potwierdzeniem słuszności tych działań jest dwucyfrowy wzrost liczby wysyłek dropshippingowych – modelu logistycznego wykorzystywanego głównie przez sprzedawców internetowych. Dostarczamy także wartościowy content w oparciu o m.in. własne profesjonalne opisy produktów i studio fotografii produktowej (w tym prezentacje 360°), co znacząco ułatwia prowadzenie sprzedaży online

– mówi Monika Pietrakowska, E-commerce Business Development Manager w AB S.A.

Oprócz części wystawowej w trakcie targów eHandlu będą miały miejsce prelekcje, w trakcie których Szymon Szirch, Project Manager E-commerce w AB, zaprezentuje temat dotyczący procesu zbierania informacji i ich wykorzystania w realizacji celów biznesowych. Na przykładzie m.in. case study opowie on, jak analiza informacji przyczyniła się do wygenerowania mierzalnych korzyści,  w jaki sposób zbierać i analizować informacje w e-commerce oraz jakie zmiany w organizacji warto przeprowadzić dla efektywnego wykorzystania zgromadzonych danych.

AB zaprasza na swoje stoisko zlokalizowane w sektorze D miejsce 11.4. Targi eHandlu odbędą się 10 maja w Gdańsku na terenach AMBER EXPO.