1
Yes
None
1
Name...
/7747-katalogfranczyz.html
Thumbnail
Widok:
Kategorie:
Art. spożywcze
Gastronomia
Art. dziecięce
Uroda i biżuteria
Motoryzacja i usługi
Art. spożywcze
Małpka Express
Małpka Express Image

Adres: ul. Wojskowa 6, 60-792 Poznań
Telefon: (61) 67 19 153, (61) 67 19 154
Strona www: www.malpka.pl
E-mail: rekrutacja@malpkaexpress.com
NIP: 6731766719

Jednostki franczyzowe: 80
Minimalna kwota inwestycji: 5000 PLN

Opis systemu:

Małpka Express to nowoczesny format convenience, który umożliwia robienie szybkich i wygodnych zakupów. Sklepy należące do sieci oferują asortyment spożywczo – monopolowy. Wszystkie placówki wyróżniają się nowoczesnym wystrojem wnętrza oraz szeroką gamą oferowanych usług. Na szczególną uwagę zasługuje wyodrębniona część każdego lokalu – Strefa Małpka Cafe. To miejsce, w którym klient może zjeść hot doga, wypić herbatę czy aromatyczną kawę „za grosze” (już od 0,99 zł), posłuchać muzyki oraz skorzystać z bezpłatnego dostępu do Internetu. Wszyscy, którzy przy okazji zakupów chcą nadać paczkę lub list, mają taką możliwość.

Produkty dostępne na co dzień w Małpce Express to m.in.: artykuły spożywcze, słodycze, warzywa i owoce, alkohole i wyroby tytoniowe oraz prasa, chemia i kosmetyki. Nabiał, pieczywo czy wyroby cukiernicze pochodzą od regionalnych producentów, aby były zawsze świeże i odpowiadały lokalnym upodobaniom mieszkańców.

Informacje dla franczyznobiorcy:

Partnerom Prowadzącym Sklepy Małpka Express przekazujemy do zarządzania bardzo nowocześnie wyposażony sklep (niespotykany jak dotąd wystrój, odważna kolorystyka, strefa bistro) według opracowanych przez nas standardów. Ponadto oferujemy Partnerom profesjonalne wsparcie marketingowe oparte o aktualnie obowiązujące kanony w tej dziedzinie jak i dedykowany system szkoleń przygotowujący ich do prowadzenia biznesu. Koszt opłacenia kasy fiskalnej, pozwolenia na sprzedaż alkoholu, materiałów biurowych i środków czystość: ok. 5000 PLN.

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

Chęć zaangażowania się w prowadzenie sklepu sieci Małpka Express wg standardów obowiązujących w sieci, przystąpienie do szkolenia.

Carrefour
Carrefour Image

Adres: ul. Targowa, 03-734 Warszawa
Telefon: 22 517 25 09
Strona www: carrefour.com
E-mail: franchising@carrefour.com
NIP: 9370008168

Opis systemu:
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija dwa koncepty sklepów franczyzowych: Carrefour Express minimarket (zielone logo) i Carrefour Express convenience (pomarańczowe logo). Carrefour posiada także propozycję współpracy dla właścicieli sklepów w małych miejscowościach i na terenach wiejskich – jest nią Globi.

Edukacja
Brazilian Soccer Schools (BSS)
Brazilian Soccer Schools (BSS) Image

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: międzynarodowy
Ulica: al. Wojska Polskiego 184B
Miasto: 71-256 Szczecin

http://www.BrazylijskieSzkolki.pl

Numer telefonu: 91 350 95 60

Dorota Uciechowska
Prezes Zarządu
E-mail: franczyza@brazylijskieszkolki.pl
Numer telefonu: 91 350 95 60
Jednostki Własne: brak
Jednostki Franczyzowe: 50

Gastronomia
Da Grasso
Da Grasso Image

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Żeligowskiego 8/10
Miasto: 90-753 Łódź

Numer telefonu: 42 276 70 60
Numer Fax: 42 276 70 61
Magdalena Piróg
E-mail: franczyza@dagrasso.pl
Numer telefonu: 663 390 907

Minimalna Kwota: 150 000 zł
Opłata Wstępna: 12 000 zł
Opłata Bieżąca: 1464,10 zł
Opłata Marketingowa: brak

Da Grasso to największa polska franczyzowa sieć pizzerii, obejmująca blisko 180 lokali w 118 miastach.

Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w 1996 r. w Łodzi. Aktualnie spółka administruje siecią pizzerii na terenie całego kraju, zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a przede wszystkim wsparcie Opiekuna, który towarzyszy Franczyzobiorcy już od momentu pierwszego kontaktu z siecią, poprzez proces uruchamiania lokalu i przez cały okres współpracy z Da Grasso. Do niego można zwracać się ze wszystkimi sprawami związanymi z prowadzeniem lokalu.

Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy – pomidorowy, czosnkowy i ostry, dodawane do każdej pizzy gratis.

Sieć zdobyła szereg prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Superbrands, wielokrotny Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.

Korzyści dla franczyzobiorcy:

Naszych Franczyzobiorców wspieramy przez cały okres współpracy. Ustalamy ofertę, opracowujemy receptury i doskonalimy know-how prowadzenia placówki. Każdemu przedsiębiorcy przekazujemy stale aktualizowany system HACCP. Ponadto, dbamy o atesty produktów i audytujemy potencjalnych partnerów handlowych. Testujemy surowce, obliczamy szczegółowe koszty produkcji dań. We współpracy z profesjonalnymi dostawcami i znanymi producentami zapewniamy dostępność wszelkich produktów i surowców oraz negocjujemy atrakcyjne dla Franczyzobiorców warunki zakupu. Prowadzimy szkolenia pracowników placówek i to nie tylko przy otwieraniu lokalu, ale i przez cały okres współpracy.

Dodatkowo, jako organizator sieci prowadzimy działania marketingowe i reklamowe na szczeblu ogólnopolskim, zarządzamy stroną www (www.dagrasso.pl) oraz fanpage’em na portalu Facebook (www.facebook.com/DaGrassoPizzerie).

Lokalne działania marketingowe Franczyzobiorcy organizują samodzielnie, ale mogą liczyć na nasze pełne wsparcie – od doradztwa strategicznego po graficzne przygotowanie materiałów.

Lodolandia
Lodolandia Image

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Powstańców Śląskich 124/149
Miasto: 01-466 Warszawa

http://www.lodolandia.pl

Numer telefonu: 887 887 514

Marcin Olesiak
Właściciel
E-mail: franczyza@lodolandia.pl
Numer telefonu: 505 513 604
Jednostki Własne: 15
Jednostki Franczyzowe: 250

Charakterystyka systemu

Lodolandia to największa w Polsce sieć mobilnych punktów sprzedaży lodów świderków, gofrów, granity, kawy mrożonej oraz pysznych deserów.
Specjalizujemy się w przyczepach gastronomicznych, które świetnie sprawdzają się zarówno pod Centrami Handlowymi jak i w miejscach z dużym natężeniem ruchu pieszych. Posiadamy łącznie 265 punktów sprzedaży, dzięki którym pozyskaliśmy bezcenną wiedzę, która pozwoliła nam stworzyć idealny model biznesu. Sieć posiada placówki w Polsce i za granicą. Zapewniamy Franczyzobiorcom różne formy finansowania oraz rozwiązania, które pozwalają rozpocząć biznes z minimalnym wkładem własnym – to jedynie 10 tysięcy złotych netto. W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż lodów z przyczepy gastronomicznej to biznes wpisujący się w aktualne trendy. Dodatkowo mobilność i elastyczność daje przyczepom gastronomicznym sporą przewagę  biznesową nad stacjonarnymi punktami sprzedaży. Zastosowane w nich rozwiązania techniczne pozwalają na uruchomienie punktu w dowolnym miejscu sprzedaży zaledwie w ciągu godziny. Franczyzobiorca może bowiem sam decydować o optymalnej lokalizacji, w zależności od kalendarium imprez w danej miejscowości i popularności określonych miejsc w miesiącach letnich i wiosennych. Dodatkowo dzięki wieloletniej współpracy z licznymi sieciami i centrami handlowymi w Polsce, pomagamy w pozyskaniu lokalizacji na terenie całego kraju.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Franczyza Lodolandii została tak zaprojektowana, aby każdy Franczyzobiorca poprzez szereg szkoleń zarówno praktycznych jak i teoretycznych nabył pełną wiedzę jak poprowadzić własny biznes lodowy.

Oferowany przez nas koncept Lodolandia to „Franczyza pod klucz”. Oznacza to, że przekazujemy nie tylko wiedzę w zakresie prowadzenia sprzedaży lodów, ale całe know-how prowadzenia biznesu począwszy od założenia działalności poprzez zdobycie finansowania i pomoc w doborze odpowiednich rozwiązań księgowych. Pomagamy pozyskać optymalną lokalizację oraz pozwolenia sanepidu na prowadzenie działalności. Dostarczamy w pełni wyposażoną przyczepę. Zapewniamy Franczyzobiorcom pełne wsparcie marketingowe, serwis, kompleksowe zaopatrzenie towarowe z dostawą do punktów sprzedaży.

Art. dziecięce
Kreatywne Maluchy
Kreatywne Maluchy Image

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Kopalniana 2a
Miasto: 32-540 Trzebinia

http://www.artyzan.pl

Numer telefonu: 32 623 92 57
Numer Fax: 32 623 92 57

Marcin Skwarek
Właściciel
E-mail: marcin@kreatywnemaluchy.pl
Numer telefonu: 694 807 160

Rafał Brzóska
Specjalista ds. sprzedaży
E-mail: rafal@kreatywnemaluchy.pl
Numer telefonu: 694 807 160

Charakterystyka systemu

Połączenie zabawy, prezentacji oraz sprzedaży unikalnych, sensorycznych zabawek, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem. Są to m. in:
Kinetic Sand – To co go wyróżnia od innych mas to właściwość ciągłego poruszania się grudek masy.
Pucholina – masa, która nigdy nie wysycha!!! Lekka jak powietrze i puszysta jak chmurka.
PlayMais – ekologiczny materiał kreatywny, który potrzebuje jedynie trochę wody aby się ze sobą kleić.

Część stoiska przeznaczona jest na ekspozycję, część na prezentację. Niektóre prace, które zostały wykonane podczas zabawy dzieci mogą wziąć do domu, np. przy zabawie klockami kukurydzianymi PlayMais. Rodzice mają możliwość przekonać się czy produkt przypadł do gustu ich pociechom.

Centrum handlowe zyskuje darmowy event, dzieci przyjemną i kreatywną zabawę, a właściciel stoiska świetną reklamę i stałą sprzedaż.

Korzyści dla franczyzobiorcy

  • niski własny wkład finansowy,
  • miła i ciekawa branża; świadomość, że przyczyniasz się do rozwoju i edukacji dziecięciej,
  • połączenie zabawy ze sprzedażą,
  • wyspa prezentuje kilkanaście serii produktów, które klient może zobaczyć „w akcji”,
  • co roku wzbogacamy oferty o kreatywne nowości i wciąż szukamy kolejnych,
  • w każdej chwili służymy wparciem merytorycznym już od początku współpracy,
  • dużą swobodę działania,
  • kompleksową pomoc w otwarciu sklepu,
  • stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe,
  • pomoc przy urządzaniu i planowaniu wystroju wyspy handlowej,
  • wsparcie w akcjach reklamowych i promocyjnych,
  • promocję i reklamę lokalną oraz ogólnokrajową na stronie www.artyzan.pl.
Uroda i biżuteria
Dr Irena Eris
Dr Irena Eris Image

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: ogólnokrajowy
Ulica: Puławska 107A
Miasto: 02-595 Warszawa

http://DrIrenaEris.com

Numer telefonu: 22 541 71 30
E-mail: instytuty.biuro@DrIrenaEris.com

Charakterystyka systemu

Dr Irena Eris Kosmetyczne Instytuty to uosobienie holistycznego świata wykreowanego przez dr Irenę Eris. Sieć Kosmetycznych Instytutów realizuje filozofię indywidualnego podejścia, dbając kompleksowo o urodę, zdrowie i wewnętrzną równowagę. Luksusowo wyposażone gabinety, niezwykła atmosfera oraz troskliwa opieka i najwyższy profesjonalizm personelu, służą idealnej pielęgnacji oraz całkowitej regeneracji ciała i zmysłów.

Zakres usług znajdujący się w ofercie Kosmetycznych Instytutów to: zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało, masaże i modelowanie sylwetki, sprzęt high-tech, medycyna estetyczna, a także sklep firmowy Dr Irena Eris.

Kontakt jest możliwy przez formularz na stronie www.drirenaeris.pl/instytut/pl/formularz_kontaktowy

Korzyści dla franczyzobiorcy

Współpracę z silną, bardzo dobrze rozpoznawalną na polskim rynku makrą
Pełne Know-How Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris
Możliwość posługiwania się logo Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris
Możliwość sprzedaży znanych kosmetyków detalicznych
Bezpłatne szkolenia dla pracowników i właścicieli przez cały okres trwana umowy
Centralne działania marketingowe i PR
Reklama całej sieci o zasięgu ogólnopolskim
Jednolita polityka cenowa i spójna oferta zabiegowa
Zagwarantowana wyłączność terytorialna

Motoryzacja i usługi
EUROMASTER
EUROMASTER Image

Euromaster to największa w Europie sieć profesjonalnych warsztatów specjalizujących się w sprzedaży i serwisowaniu ogumienia oraz usługach szybkiej mechaniki dla pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych.

Rodzaj sieci: franczyzowa
Zasięg sieci: międzynarodowy
Ulica: Domaniewska 45
Miasto: 02-672 Warszawa

http://www.euromaster.pl

Numer telefonu: 22 395 62 90
Numer Fax: 22 396 62 97

Mikołaj Zakrzewski
Menedżer ds. Rozwoju Sieci
E-mail: mikolaj.zakrzewski@euromaster.com
Numer telefonu: 601 65 77 54

Charakterystyka systemu
W 17 krajach europejskich pod logo Euromaster działa ponad 2300 placówek, a w Polsce sieć rozwija się od 2008 roku i ma blisko 70 serwisów franczyzowych.

Usługi wdrażane w serwisach to obsługa opon, hamulców, oświetlenia, wymiana oleju i wycieraczek, serwisowanie klimatyzacji, a w dalszej kolejności naprawy elementów zawieszenia, diagnostyka elektroniki, naprawa szyb i przeglądy gwarancyjne.

Korzyści dla franczyzobiorcy

Należąc do sieci Euromaster franczyzobiorca korzysta z doświadczenia międzynarodowej sieci, pozostając jednocześnie niezależnym przedsiębiorcą i działając na rynku lokalnym pod własnym nazwiskiem.
Unikalność i skuteczność franczyzy Euromaster na rynku polskim opiera się na:

  1. wiedzy i wsparciu przekazywanym regularnie za pośrednictwem doświadczonych terenowych Konsultantów biznesowych,
  2. wysokich standardach i metodach pracy,
  3. skoordynowanych działaniach centralnych w zakresie szkoleń, komunikacji i marketingu, kontraktów zakupowych, systemów IT oraz obsługi flot.
Art. spożywcze
Małpka Express Image
Małpka Express
Adres: ul. Wojskowa 6, 60-792 Poznań Telefon: (61) 67 19 153, (61) 67 19 154 Strona www: www.malpka.pl E-mail: rekrutacja@malpkaexpress.com NIP: 6731766719 Jednostki franczyzowe: 80 Minimalna kwota inwestycji: 5000 PLN Opis systemu: Małpka Express to nowoczesny format convenience, który umożliwia robienie szybkich i wygodnych zakupów. Sklepy należące do sieci oferują asortyment spożywczo – monopolowy. Wszystkie placówki wyróżniają się nowoczesnym wystrojem wnętrza oraz szeroką gamą oferowanych usług. Na szczególną uwagę zasługuje wyodrębniona część każdego lokalu – Strefa Małpka Cafe. To miejsce, w którym klient może zjeść hot doga, wypić herbatę czy aromatyczną kawę „za grosze” (już od 0,99 zł), posłuchać muzyki oraz skorzystać z bezpłatnego dostępu do Internetu. Wszyscy, którzy przy okazji zakupów chcą nadać paczkę lub list, mają taką możliwość. Produkty dostępne na co dzień w Małpce Express to m.in.: artykuły spożywcze, słodycze, warzywa i owoce, alkohole i wyroby tytoniowe oraz prasa, chemia i kosmetyki. Nabiał, pieczywo czy wyroby cukiernicze pochodzą od regionalnych producentów, aby były zawsze świeże i odpowiadały lokalnym upodobaniom mieszkańców. Informacje dla franczyznobiorcy: Partnerom Prowadzącym Sklepy Małpka Express przekazujemy do zarządzania bardzo nowocześnie wyposażony sklep (niespotykany jak dotąd wystrój, odważna kolorystyka, strefa bistro) według opracowanych przez nas standardów. Ponadto oferujemy Partnerom profesjonalne wsparcie marketingowe oparte o aktualnie obowiązujące kanony w tej dziedzinie jak i dedykowany system szkoleń przygotowujący ich do prowadzenia biznesu. Koszt opłacenia kasy fiskalnej, pozwolenia na sprzedaż alkoholu, materiałów biurowych i środków czystość: ok. 5000 PLN. Wsparcie dla franczyzobiorcy: Chęć zaangażowania się w prowadzenie sklepu sieci Małpka Express wg standardów obowiązujących w sieci, przystąpienie do szkolenia.
Carrefour Image
Carrefour
Adres: ul. Targowa, 03-734 Warszawa Telefon: 22 517 25 09 Strona www: carrefour.com E-mail: franchising@carrefour.com NIP: 9370008168 Opis systemu: Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija dwa koncepty sklepów franczyzowych: Carrefour Express minimarket (zielone logo) i Carrefour Express convenience (pomarańczowe logo). Carrefour posiada także propozycję współpracy dla właścicieli sklepów w małych miejscowościach i na terenach wiejskich – jest nią Globi.
Edukacja
Brazilian Soccer Schools (BSS) Image
Brazilian Soccer Schools (BSS)
Rodzaj sieci: franczyzowa Zasięg sieci: międzynarodowy Ulica: al. Wojska Polskiego 184B Miasto: 71-256 Szczecin http://www.BrazylijskieSzkolki.pl Numer telefonu: 91 350 95 60 Dorota Uciechowska Prezes Zarządu E-mail: franczyza@brazylijskieszkolki.pl Numer telefonu: 91 350 95 60 Jednostki Własne: brak Jednostki Franczyzowe: 50
Gastronomia
Da Grasso Image
Da Grasso
Rodzaj sieci: franczyzowa Zasięg sieci: ogólnokrajowy Ulica: Żeligowskiego 8/10 Miasto: 90-753 Łódź Numer telefonu: 42 276 70 60 Numer Fax: 42 276 70 61 Magdalena Piróg E-mail: franczyza@dagrasso.pl Numer telefonu: 663 390 907 Minimalna Kwota: 150 000 zł Opłata Wstępna: 12 000 zł Opłata Bieżąca: 1464,10 zł Opłata Marketingowa: brak Da Grasso to największa polska franczyzowa sieć pizzerii, obejmująca blisko 180 lokali w 118 miastach. Pierwsza pizzeria Da Grasso powstała w 1996 r. w Łodzi. Aktualnie spółka administruje siecią pizzerii na terenie całego kraju, zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a przede wszystkim wsparcie Opiekuna, który towarzyszy Franczyzobiorcy już od momentu pierwszego kontaktu z siecią, poprzez proces uruchamiania lokalu i przez cały okres współpracy z Da Grasso. Do niego można zwracać się ze wszystkimi sprawami związanymi z prowadzeniem lokalu. Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy – pomidorowy, czosnkowy i ostry, dodawane do każdej pizzy gratis. Sieć zdobyła szereg prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Superbrands, wielokrotny Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta. Korzyści dla franczyzobiorcy: Naszych Franczyzobiorców wspieramy przez cały okres współpracy. Ustalamy ofertę, opracowujemy receptury i doskonalimy know-how prowadzenia placówki. Każdemu przedsiębiorcy przekazujemy stale aktualizowany system HACCP. Ponadto, dbamy o atesty produktów i audytujemy potencjalnych partnerów handlowych. Testujemy surowce, obliczamy szczegółowe koszty produkcji dań. We współpracy z profesjonalnymi dostawcami i znanymi producentami zapewniamy dostępność wszelkich produktów i surowców oraz negocjujemy atrakcyjne dla Franczyzobiorców warunki zakupu. Prowadzimy szkolenia pracowników placówek i to nie tylko przy otwieraniu lokalu, ale i przez cały okres współpracy. Dodatkowo, jako organizator sieci prowadzimy działania marketingowe i reklamowe na szczeblu ogólnopolskim, zarządzamy stroną www (www.dagrasso.pl) oraz fanpage’em na portalu Facebook (www.facebook.com/DaGrassoPizzerie). Lokalne działania marketingowe Franczyzobiorcy organizują samodzielnie, ale mogą liczyć na nasze pełne wsparcie – od doradztwa strategicznego po graficzne przygotowanie materiałów.
Lodolandia Image
Lodolandia
Rodzaj sieci: franczyzowa Zasięg sieci: ogólnokrajowy Ulica: Powstańców Śląskich 124/149 Miasto: 01-466 Warszawa http://www.lodolandia.pl Numer telefonu: 887 887 514 Marcin Olesiak Właściciel E-mail: franczyza@lodolandia.pl Numer telefonu: 505 513 604 Jednostki Własne: 15 Jednostki Franczyzowe: 250 Charakterystyka systemu Lodolandia to największa w Polsce sieć mobilnych punktów sprzedaży lodów świderków, gofrów, granity, kawy mrożonej oraz pysznych deserów. Specjalizujemy się w przyczepach gastronomicznych, które świetnie sprawdzają się zarówno pod Centrami Handlowymi jak i w miejscach z dużym natężeniem ruchu pieszych. Posiadamy łącznie 265 punktów sprzedaży, dzięki którym pozyskaliśmy bezcenną wiedzę, która pozwoliła nam stworzyć idealny model biznesu. Sieć posiada placówki w Polsce i za granicą. Zapewniamy Franczyzobiorcom różne formy finansowania oraz rozwiązania, które pozwalają rozpocząć biznes z minimalnym wkładem własnym – to jedynie 10 tysięcy złotych netto. W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż lodów z przyczepy gastronomicznej to biznes wpisujący się w aktualne trendy. Dodatkowo mobilność i elastyczność daje przyczepom gastronomicznym sporą przewagę  biznesową nad stacjonarnymi punktami sprzedaży. Zastosowane w nich rozwiązania techniczne pozwalają na uruchomienie punktu w dowolnym miejscu sprzedaży zaledwie w ciągu godziny. Franczyzobiorca może bowiem sam decydować o optymalnej lokalizacji, w zależności od kalendarium imprez w danej miejscowości i popularności określonych miejsc w miesiącach letnich i wiosennych. Dodatkowo dzięki wieloletniej współpracy z licznymi sieciami i centrami handlowymi w Polsce, pomagamy w pozyskaniu lokalizacji na terenie całego kraju. Korzyści dla franczyzobiorcy Franczyza Lodolandii została tak zaprojektowana, aby każdy Franczyzobiorca poprzez szereg szkoleń zarówno praktycznych jak i teoretycznych nabył pełną wiedzę jak poprowadzić własny biznes lodowy. Oferowany przez nas koncept Lodolandia to „Franczyza pod klucz”. Oznacza to, że przekazujemy nie tylko wiedzę w zakresie prowadzenia sprzedaży lodów, ale całe know-how prowadzenia biznesu począwszy od założenia działalności poprzez zdobycie finansowania i pomoc w doborze odpowiednich rozwiązań księgowych. Pomagamy pozyskać optymalną lokalizację oraz pozwolenia sanepidu na prowadzenie działalności. Dostarczamy w pełni wyposażoną przyczepę. Zapewniamy Franczyzobiorcom pełne wsparcie marketingowe, serwis, kompleksowe zaopatrzenie towarowe z dostawą do punktów sprzedaży.
Art. dziecięce
Kreatywne Maluchy Image
Kreatywne Maluchy
Rodzaj sieci: franczyzowa Zasięg sieci: ogólnokrajowy Ulica: Kopalniana 2a Miasto: 32-540 Trzebinia http://www.artyzan.pl Numer telefonu: 32 623 92 57 Numer Fax: 32 623 92 57 Marcin Skwarek Właściciel E-mail: marcin@kreatywnemaluchy.pl Numer telefonu: 694 807 160 Rafał Brzóska Specjalista ds. sprzedaży E-mail: rafal@kreatywnemaluchy.pl Numer telefonu: 694 807 160 Charakterystyka systemu Połączenie zabawy, prezentacji oraz sprzedaży unikalnych, sensorycznych zabawek, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem. Są to m. in: Kinetic Sand – To co go wyróżnia od innych mas to właściwość ciągłego poruszania się grudek masy. Pucholina – masa, która nigdy nie wysycha!!! Lekka jak powietrze i puszysta jak chmurka. PlayMais – ekologiczny materiał kreatywny, który potrzebuje jedynie trochę wody aby się ze sobą kleić. Część stoiska przeznaczona jest na ekspozycję, część na prezentację. Niektóre prace, które zostały wykonane podczas zabawy dzieci mogą wziąć do domu, np. przy zabawie klockami kukurydzianymi PlayMais. Rodzice mają możliwość przekonać się czy produkt przypadł do gustu ich pociechom. Centrum handlowe zyskuje darmowy event, dzieci przyjemną i kreatywną zabawę, a właściciel stoiska świetną reklamę i stałą sprzedaż. Korzyści dla franczyzobiorcy niski własny wkład finansowy, miła i ciekawa branża; świadomość, że przyczyniasz się do rozwoju i edukacji dziecięciej, połączenie zabawy ze sprzedażą, wyspa prezentuje kilkanaście serii produktów, które klient może zobaczyć „w akcji”, co roku wzbogacamy oferty o kreatywne nowości i wciąż szukamy kolejnych, w każdej chwili służymy wparciem merytorycznym już od początku współpracy, dużą swobodę działania, kompleksową pomoc w otwarciu sklepu, stałe wsparcie szkoleniowe i marketingowe, pomoc przy urządzaniu i planowaniu wystroju wyspy handlowej, wsparcie w akcjach reklamowych i promocyjnych, promocję i reklamę lokalną oraz ogólnokrajową na stronie www.artyzan.pl.
Uroda i biżuteria
Dr Irena Eris Image
Dr Irena Eris
Rodzaj sieci: franczyzowa Zasięg sieci: ogólnokrajowy Ulica: Puławska 107A Miasto: 02-595 Warszawa http://DrIrenaEris.com Numer telefonu: 22 541 71 30 E-mail: instytuty.biuro@DrIrenaEris.com Charakterystyka systemu Dr Irena Eris Kosmetyczne Instytuty to uosobienie holistycznego świata wykreowanego przez dr Irenę Eris. Sieć Kosmetycznych Instytutów realizuje filozofię indywidualnego podejścia, dbając kompleksowo o urodę, zdrowie i wewnętrzną równowagę. Luksusowo wyposażone gabinety, niezwykła atmosfera oraz troskliwa opieka i najwyższy profesjonalizm personelu, służą idealnej pielęgnacji oraz całkowitej regeneracji ciała i zmysłów. Zakres usług znajdujący się w ofercie Kosmetycznych Instytutów to: zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało, masaże i modelowanie sylwetki, sprzęt high-tech, medycyna estetyczna, a także sklep firmowy Dr Irena Eris. Kontakt jest możliwy przez formularz na stronie www.drirenaeris.pl/instytut/pl/formularz_kontaktowy Korzyści dla franczyzobiorcy Współpracę z silną, bardzo dobrze rozpoznawalną na polskim rynku makrą Pełne Know-How Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris Możliwość posługiwania się logo Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris Możliwość sprzedaży znanych kosmetyków detalicznych Bezpłatne szkolenia dla pracowników i właścicieli przez cały okres trwana umowy Centralne działania marketingowe i PR Reklama całej sieci o zasięgu ogólnopolskim Jednolita polityka cenowa i spójna oferta zabiegowa Zagwarantowana wyłączność terytorialna
Motoryzacja i usługi
EUROMASTER Image
EUROMASTER
Euromaster to największa w Europie sieć profesjonalnych warsztatów specjalizujących się w sprzedaży i serwisowaniu ogumienia oraz usługach szybkiej mechaniki dla pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Rodzaj sieci: franczyzowa Zasięg sieci: międzynarodowy Ulica: Domaniewska 45 Miasto: 02-672 Warszawa http://www.euromaster.pl Numer telefonu: 22 395 62 90 Numer Fax: 22 396 62 97 Mikołaj Zakrzewski Menedżer ds. Rozwoju Sieci E-mail: mikolaj.zakrzewski@euromaster.com Numer telefonu: 601 65 77 54 Charakterystyka systemu W 17 krajach europejskich pod logo Euromaster działa ponad 2300 placówek, a w Polsce sieć rozwija się od 2008 roku i ma blisko 70 serwisów franczyzowych. Usługi wdrażane w serwisach to obsługa opon, hamulców, oświetlenia, wymiana oleju i wycieraczek, serwisowanie klimatyzacji, a w dalszej kolejności naprawy elementów zawieszenia, diagnostyka elektroniki, naprawa szyb i przeglądy gwarancyjne. Korzyści dla franczyzobiorcy Należąc do sieci Euromaster franczyzobiorca korzysta z doświadczenia międzynarodowej sieci, pozostając jednocześnie niezależnym przedsiębiorcą i działając na rynku lokalnym pod własnym nazwiskiem. Unikalność i skuteczność franczyzy Euromaster na rynku polskim opiera się na: wiedzy i wsparciu przekazywanym regularnie za pośrednictwem doświadczonych terenowych Konsultantów biznesowych, wysokich standardach i metodach pracy, skoordynowanych działaniach centralnych w zakresie szkoleń, komunikacji i marketingu, kontraktów zakupowych, systemów IT oraz obsługi flot.

Zostaw wiadomość

Please enter your comment!
Please enter your name here