Klienci Castoramy otrzymali jeszcze lepszy dostęp do produktów sieci sklepów z branży home improvement (ulepszania domów). Castorama uruchomiła właśnie nową usługę „zamów z dostawą”.

Firma jako pierwsza w tej branży zapewniła dowóz towarów w całej Polsce i objęła transportem również materiały budowlane.

– Jako pierwsza w Polsce sieć DIY/home impovement zagwarantowaliśmy internetowy dostęp do zakupu i dostawy ponad 50 tys. produktów. Zapewniamy naszym klientom dowóz nawet materiałów budowlanych. Usługę zamów z dostawą udało nam się wdrożyć dwa tygodnie przed planowanym terminem i już widzimy, że klienci chętnie wybierają tę opcję. Ich satysfakcja jest dla nas miarą sukcesu projektu

– mówi Michał Russak, dyrektor ds. rozwoju technologii internetowych, Castorama Polska.

Dzięki opcji „zamów z dostawą” kupujący dokonuje wyboru sklepu, dodaje do koszyka produkty, a podczas składania zamówienia podaje adres dostawy i wykonuje przedpłatę. Dostawy realizowane są przez sklep, który został wskazany na zamówieniu.

Wdrożenie nowej usługi jest elementem konsekwentnie realizowanej polityki rozwoju. Od 2015 r. Castorama oferuje również opcję „zamów i odbierz”, czyli tworzenie wirtualnego koszyka zakupów, który po skompletowaniu zamówienia przez sklep, klient odbiera na miejscu.

Obecnie, w ramach rozbudowy modelu omnichannel (wielokanałowego dostępu do oferty) Castorama zintegrowała wszystkie kanały sprzedaży – on-line, telefoniczną i stacjonarną. Klienci sieci mogą składać zamówienia, dzwoniąc do sklepu, modyfikować je przez Internet i zdalnie zadecydować o miejscu dostawy. Takie rozwiązanie pozwala nie tylko zaoszczędzić czas klienta, ale także umożliwia mu kontrolowanie cały przebieg procesu zakupowego, aż do momentu otrzymania przesyłki.