Zaangażowanie Carrefour oraz zrealizowane inwestycje przynoszą oczekiwane efekty. Klienci częściej korzystają z oferty zmodernizowanych obiektów, co potwierdza między innymi pozytywny trend odwiedzalności.

Tworzącym wartość centrów handlowych najemcom, Carrefour zapewnia obiekty charakteryzujące się nie tylko dobrą lokalizacją, atrakcyjną strefą zasięgu oraz stabilnym wskaźnikiem odwiedzalności, lecz także prężnie prowadzoną komunikacją marketingową. Marki obecne w centrach handlowych zarządzanych przez Carrefour mogą bowiem liczyć między innymi na akcje prosprzedażowe oparte na mechanizmie „buy and get”, które istotnie wpływają na zainteresowanie klientów ofertą sklepów.
Potrzeby klientów centrów handlowych uległy na przestrzeni ostatnich lat ogromnym zmianom. Odpowiedzią na nie było wdrożenie przez Carrefour Polska w 2014 roku strategii rozbudowy, remodelingu oraz rekomercjalizacji posiadanych obiektów.

W minionym roku sieć podpisała ponad 280 umów najmu na łączną powierzchnię blisko 40 000 mkw. Na współpracę zdecydowało się wiele nieobecnych do tej pory w portfolio Carrefour marek, a także firmy, które od lat współpracują ze spółką. W nadchodzącym roku Carrefour zapowiada przedłużenie kolejnych 200 umów.

Zdjęcie: Carrefour Media