W grudniu sieć Carrefour powiększyła się o kolejne 25 sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte w kilku regionach kraju, głównie w województwie lubelskim i na Mazowszu. Większość otwartych sklepów to sklepy Carrefour Express mini market oznaczone zielonym logo.

Najwięcej nowych sklepów uruchomiono na Lubelszczyźnie, m.in. w Chełmie i Puławach, pozostałe zostały otwarte m.in. we Włocławku, Nowym Mieście, Płocku, Krakowie, Kędzierzynie Koźlu i Warszawie. Dołączyły one do ponad 600 placówek stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych Carrefour.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych, aby dostosować wygląd i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich.

Sklepy osiedlowe stanowią istotny element naszej strategii rozwoju multiformatowego. Nieustannie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami i ofertą, żeby zapewnić naszym klientom nie tylko odpowiedni wybór towarów, ale i wygodę zakupów. – mówi  Marek Lipka, Dyrektor ds. Franczyzy i Sklepów Convenience w Carrefour Polska. Mamy nadzieję, że klienci nowych placówek będą zadowoleni z pojawienia się sklepu Carrefour w pobliżu ich pracy czy domu.

Sklepami franczyzowymi mogą zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu. Potencjalni franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie ze strony sieci sklepów. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Następnie organizowane są szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu. Przez cały okres współpracy franczyzobiorca ma zapewnioną opiekę opiekuna regionalnego, który dba o standardy oraz udziela przydatnych sugestii.