Podlaski na fali mini

Przez trzy weekendy w nadmorskich miejscowościach prowadzona jest wakacyjna akcja „Podlaski na fali 2013”. Organizatorem jest firma DROSED, która promuje kultowy pasztet wśród aktywnych konsumentów.

„Nie ma Podlaskiego, nie bawię się” – pod takim hasłem w wybranych miejscowościach nadmorskich, w specjalnie przygotowanej strefie Podlaski organizowane są gry i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Akcja „Podlaski na fali 2013” ma na celu wzmocnienie świadomości marki i budowanie pozytywnych konotacji wśród młodszych konsumentów. Dotychczas imprezy promujące pasztet odbyły się w Mielnie i Łebie, natomiast w dniach 9-11 sierpnia odbędzie się ona we Władysławowie. Za koncepcję i realizację akcji oraz kreację materiałów promocyjnych odpowiada Agencja Reklamowa Brandcomm Polska.

W specjalnie oznakowanych namiotach animatorzy i hostessy zachęcają do udziału w zawodach, w których będzie można wygrać kubki, koszulki i inne wakacyjne gadżety. Uczestnicy zabawy sprawdzają swoje siły w wyścigach na rowerze, kręceniu hula-hop, mini golfie, rzutach do celu i układaniu puzzli na czas. Dodatkową atrakcją jest obecność profesjonalnego karykaturzysty, który wykonuje portrety uczestników po okazaniu przez nich dowodu zakupu Pasztetu Podlaskiego.

Elementem akcji promocyjnej jest również specjalna aplikacja konkursowa na facebook’u. W konkursie fotograficznym mogą wziąć udział osoby, które prześlą na fanpage Podlaski swoje zdjęcie zrobione przy cutoucie. Autorzy zdjęć wykonanych w każdej z miejscowości, które zdobędą największą liczbę polubień, wygrają tablety Samsung Galaxy. Więcej informacji o akcji i konkursie na facebook.com/PodlaskiDrosed.

(ara)

Udostępnij
Poprzedni artykułPatronat
Następny artykułKulinarne podróże z Zagrodowym

Zostaw wiadomość

Please enter your comment!
Please enter your name here