w8

EUROSPAR w Rawie Mazowieckiej. Wywiad z panią Katarzyną Wróbel, właścicielką placówki

Dlaczego zdecydowała się Pani na format Eurospar?

Format sklepu podyktowała lokalizacja i istniejący już budynek, w którym zdecydowaliśmy się otworzyć sklep. Wcześniej w tym miejscu funkcjonował duży market spożywczy, nawet znacznie większy od obecnego. W wyniku podziału część budynku została adoptowana na galerię handlową, a pozostała część przypadła na EUROSPAR. Prace remontowe trwały prawie pięć miesięcy

Jak Pani ocenia potencjał lokalizacji sklepu?

Lokalizacja jest obiecująca. W pobliskim sąsiedztwie naszego sklepu znajdują się głównie lokale i tereny usługowo-handlowe, ponadto trzy dni w tygodniu odbywa się bazarek, który odwiedzają nie tylko mieszkańcy Rawy, ale także okolicznych miejscowości. Niewątpliwym atutem tej lokalizacji jest także duża liczba miejsc parkingowych dla klientów. Nasze społeczeństwo jest coraz bardziej zmotoryzowane – wiem to po sobie – w związku z tym klienci, którzy chcą wygodnie i kompleksowo zrobić zakupy wybierają właśnie takie miejsca, gdzie z parkingiem nie ma problemów.

 

w8 1

 

Czym sklep będzie się wyróżniał, co będzie oferował konsumentom?

Sklep wyróżniał się będzie na pewno funkcjonalnością i przytulnym wnętrzem. Z myślą o dobrym samopoczuciu klientów i komfortowych zakupach przygotowaliśmy niskie regały, czytelne oznakowanie działów, a przez zastosowanie dodatków z drewna oraz innych detali wystroju chcieliśmy nadać wnętrzu przytulnego charakteru. Ponadto, jak w każdym sklepie SPAR, gwarantujemy zawsze bogaty wybór świeżych produktów w dobrych cenach oraz miłą obsługę, która służy pomocą.

Prowadzenie sklepu EUROSPAR to wyzwanie, czy konsultowała się Pani w tym temacie z właścicielami pozostałych sklepów EUROSPAR?

Tak, to prawda, jest to wyzwanie, ale podobno do odważnych świat należy. Na jednym ze spotkań zorganizowanych przez SPAR, rozmawialiśmy z Franczyzobiorcami posiadającymi już sklepy SPAR w różnych formatach, którzy dzielili się z nami swoim doświadczeniem, spostrzeżeniami i chętnie służyli radą. Jesteśmy dobrej myśli – długo przygotowywaliśmy się do otwarcia i mamy nadzieję, że klienci dostrzegą nasze starania i chętnie będą do nas wracać.

 

w8 2

 

Czy mogła Pani liczyć na wsparcie sieci przy otwarciu? Jakiego rodzaju pomoc zapewnił Pani SPAR?

Wsparcie od SPAR jest naprawdę na wysokim poziomie. SPAR uczestniczy w projektowaniu oraz pomaga w rozplanowaniu sklepu. Przez cały czas trwania prac przygotowujących do otwarcia asystowali nam pracownicy sieci SPAR, których pomoc jest nieoceniona.

Dlaczego zdecydowała się Pani na współpracę ze SPAR? Jakie cechy sieci przekonały Panią do podjęcia współpracy?

Jest to nasz pierwszy sklep w sieci. Głównym czynnikiem, jaki miał wpływ na naszą decyzję był fakt, iż SPAR nie ogranicza naszych działań – co jest rzadko spotykane w innych sieciach franczyznowych. Naszym założeniem było przyłączenie się do sieci franczyznowej, ponieważ samodzielne prowadzenie biznesu przy obecnie dużej konkurencji na rynku nie daje tyle możliwości. W pojedynkę nie jesteśmy w stanie osiągnąć tego, co możemy osiągnąć jako część większej sieci wspólnie tworzącej mocną siłę zakupową.

 

SPAR