publicRelations c
źródło: sxc.hu

Czym jest PR? – Najprościej mówiąc public relations polega na opowiadaniu, przedstawianiu i komunikowaniu ciekawych i opartych na faktach historii o działalności danego przedsiębiorstwa. Przedstawia jej markę, poszczególne produkty, przedstawicieli i pracowników. Informacje tego rodzaju następnie publikowane są w mediach. Nie powinno się podawać informacji, przekazów, które w swej treści mogły by przyczynić się bądź zaszkodzić wizerunkowi firmy.

Public Relations obecnie jest w centrum zainteresowania marketingu, ponieważ w obecnym czasie dobra reputacja ma ogromne znaczenie w świecie biznesu, zaczęło być traktowane jako poważne przedsięwzięcie, kiedy to coraz więcej osób dostrzegło jak ważny wpływ ma kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Nasuwa się pytanie, w jaki sposób podbić serce klienta? Otóż reklamuj to co masz, najlepiej jak tylko jest to możliwe. Można wcielić się w rolę aktora, aby nigdy nie kłamać. Nigdy nie wolno tego robić, bo następnym razem nikt Ci nie uwierzy.

 

mm

Udostępnij
Poprzedni artykułMarketing
Następny artykułNowy zarząd w Ceramika Paradyż

Zostaw wiadomość

Please enter your comment!
Please enter your name here